Педагог бос лауазымдарына орналасуға арналған конкурс жариялау туралы

Басты Бет

Педагог бос лауазымдарына орналасуға арналған конкурс жариялау туралы

 

Педагог бос лауазымдарына орналасуға арналған конкурс жариялау туралы

ХАБАРЛАМА

 

Білім беру ұйымының атауы: «Қызылжар Абай орта мектебі» корпоративтік қоры

Мекен-жайы: Солтүстік Қазақстан облысы, Қызылжар ауданы, Петерфельд селосы, Школьная көшесі, 3А.

Телефон нөмірі: 87011276538

Электрондық пошта: moldir.m@bilimfoundation.org

Бос лауазымдарға конкурс жариялайды:

Бос лауазым атауы

Оқыту тілі

Жүктеме

 

Еңбек ақы мөлшері

Ескерту

Мектепалды даярлық сыныбының педагогі/тәрбиешісі

қазақ

1 бірлік

180000 тг. бастап

Негізгі жұмыскердің 3 жасқа дейін бала күтімі демалысы аралығына

Педагог-психолог

қазақ/

орыс

2 бірлік

180000 тг. бастап

Негізгі жұмыскер

 

 

Критерий

 

Педагог-психологқа қойылатын талаптар

Білімі

·       жоғары немесе жоғары оқу орнынан кейінгі білім "Педагогика және психология", "Әлеуметтік ғылымдар" ("Психология" білім беру бағдарламаларының тобы) кадрларын даярлау бағыттары бойынша, жұмыс өтіліне талаптар қойылмайды;

·     және (немесе) біліктілігінің жоғары немесе орта деңгейі болған кезде мамандығы бойынша жұмыс өтілі: педагог-модератор үшін кемінде 3 жыл, педагог-сарапшы үшін кемінде 4 жыл, педагог-зерттеуші үшін кемінде 5 жыл;

·     және (немесе) біліктілігінің жоғары деңгейі болған кезде мамандығы бойынша жұмыс өтілі: педагог-шебер үшін кемінде 5 жыл.

Кәсіби құзыреттілігі

Лауазымдық міндеттері:

·     оқушылар мен тәрбиеленушілердің психологиялық әл-ауқатын қамтамасыз етуге және қалыпқа келтіруге, олардың әртүрлі өмірлік жағдайларда әлеуметтік-психологиялық бейімделу қабілетін дамытуға, оның ішінде девиантты мінез-құлыққа байланысты мәселелерінде көмек көрсетуге бағытталған қызметті жүзеге асырады;

·     білім алушылар мен тәрбиеленушілерге бейінді және кәсіби өзін-өзі анықтауда көмек көрсетеді;

·     білім беру ортасы жағдайында педагогтердің, ата-аналардың және өзге де заңды өкілдердің психологиялық-педагогикалық мәдениетін қалыптастырады және білім беру процесіне қатысушылар арасында толеранттылықты қалыптастыруға ықпал етеді;

·     инклюзивтілік қағидатын іске асыруға жәрдемдеседі және білім беру процесіне қатысушылардың барлығының мінез-құлқының толерантты мәдениетін қамтамасыз етеді;

·     білім алушылар мен тәрбиеленушілердің аутодеструктивті және девиантты мінез-құлықтың алдын алу бойынша жұмыс жүргізеді;

·     білім алушылар мен тәрбиеленушілердің жай-күйіне психологиялық-педагогикалық диагностика жүргізеді, психологиялық көмек көрсету үшін психологиялық-педагогикалық қорытынды мен ұсынымдар жасайды;

·     білім алушылардың ерекше білім беру қажеттіліктерін бағалауға қатысады және білім алушылардың жеке ерекшеліктері мен мүмкіндіктерін ескере отырып дамыту бағдарламаларын әзірлейді;

·     әртүрлі психологиялық проблемалары бар балаларға, оның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға консультациялар, жеке, кіші топтық және топтық дамыту сабақтары түрінде психологиялық-педагогикалық қолдау көрсетеді;

·     дарынды білім алушыларға психологиялық қолдауды жүзеге асырады;

·     білім беру іс-әрекетіндегі қиындықтарға байланысты психологиялық проблемаларды шешуде білім алушыларға, тәрбиеленушілерге, педагогтерге, ата-аналарға немесе өзге де заңды өкілдерге консультациялық көмек және психологиялық қолдау көрсетеді;

·     педагогикалық ұжымға, сондай-ақ білім алушылардың және тәрбиеленушілердің жеке және әлеуметтік даму мәселелері бойынша ата-аналарға немесе өзге де заңды өкілдерге ұсынымдар әзірлеу мақсатында ұйымдастырушылық-әдістемелік және ғылыми-әдістемелік жұмыс жүргізеді;

·     белгіленген нысан бойынша құжаттаманы жүргізеді, педагогикалық, әдістемелік кеңестердің жұмысына, ата-аналар жиналыстарын, тәрбиелеу және білім беру ұйымының жұмыс жоспарында көзделген басқа да іс-шараларды өткізу жөніндегі жұмысқа қатысады;

·     педагогика, психология және психотерапия бағыттары бойынша кәсіби құзыреттілікті үздіксіз арттырады, білім алушылар мен тәрбиеленушілерді психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу әдістері мен технологияларын қолданады;

·     Баланың құқықтарын қорғау жөніндегі конвенцияға және Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасына сәйкес жеке адамның құқықтарын қорғауға жәрдемдеседі;

·     білім алушылар мен тәрбиеленушілердің оқу-танымдық іс-әрекетіндегі қиындықтарды жеңу бойынша ұсынымдар әзірлеуді жүзеге асырады;

·     кәсіби қызмет барысында білім беру қызметінің психологиялық-педагогикалық принциптерін басшылыққа алады;

·     білім алушылардың жас ерекшеліктерін және келіп түсетін сұраныстарды ескере отырып, диагностика жүргізу үшін жол берілетін әдістер мен әдістемелерді айқындайды;

·     жалпы білім беру бағдарламаларын игерудегі психологиялық, әлеуметтік немесе физиологиялық қиындықтардың себептерін саралайды;

·     білім алушы мен тәрбиеленушінің жеке басының ерекшеліктеріне психологиялық зерттеу жүргізеді, психоэмоционалды жай-күйін және оны тұрақтандыру мүмкіндіктерін талдайды;

·     жеке немесе топтық түзету, дамыту және мотивациялық сабақтар немесе тренингтер өткізеді;

·     білім алушылар мен тәрбиеленушілердің оқу-танымдық қызметі мен әлеуметтенуіндегі өзгерістер динамикасының мониторингіне қатысады;

·     білім алушы мен тәрбиеленушінің оқу-танымдық қызметіндегі және әлеуметтенуіндегі қиындықтарды еңсеру бойынша білім беру ұйымының өз ішінде және одан тыс тиісті бейіндегі мамандармен өзара іс-қимыл жасайды.

Білуге тиіс:

·     Қазақстан Республикасының Конституциясы, Қазақстан Республикасының "Білім туралы", "Педагог мәртебесі туралы", "Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы" Заңдары және білім беру мәселелері жөніндегі өзге де нормативтік құқықтық актілер;

·     жеке тұлға психологиясы, дифференциалды балалар және жас ерекшеліктері, әлеуметтік, медициналық психология, балалар нейропсихологиясы, патопсихология, психосоматика;

·     педагогикалық этиканың нормалары;

·     дефектология, психотерапия, сексология, психогигиена, кәсіптік бағдар, мамандану және еңбек психологиясы, психодиагностика, психологиялық кеңес беру және психопрофилактика негіздері;

·     белсенді оқыту, әлеуметтік-психологиялық қарым-қатынас әдістері;

·     жеке және топтық кеңес берудің, диагностика мен баланың дамуын түзетудің заманауи әдістері,

·     еңбек заңнамасының негіздері, еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау, өртке қарсы қорғау қағидалары, санитариялық қағидалар мен нормалар.

Біліктілікке қойылатын талаптар:

·     жоғары немесе жоғары оқу орнынан кейінгі білім "Педагогика және психология", "Әлеуметтік ғылымдар" ("Психология" білім беру бағдарламаларының тобы) кадрларын даярлау бағыттары бойынша, жұмыс өтіліне талаптар қойылмайды;

·     және (немесе) біліктілігінің жоғары немесе орта деңгейі болған кезде мамандығы бойынша жұмыс өтілі: педагог-модератор үшін кемінде 3 жыл, педагог-сарапшы үшін кемінде 4 жыл, педагог-зерттеуші үшін кемінде 5 жыл;

·     және (немесе) біліктілігінің жоғары деңгейі болған кезде мамандығы бойынша жұмыс өтілі: педагог-шебер үшін кемінде 5 жыл.

Кәсіби құзыреттілікті айқындай отырып, біліктілікке қойылатын талаптар:

1) "педагог":

·     заманауи психологиялық әдістерді қолдану керек;

·     балалармен диагностикалық, түзету жұмыстарын жүргізу;

·     балалардың эмоционалды әл-ауқатын, тиімді дамуын қамтамасыз ету;

·     білім алушылардың психологиялық-жас ерекшеліктерін ескере отырып, оқу-тәрбие процесін жоспарлау және ұйымдастыру;

·     педагогикалық ұжым мен ата-аналарға психологиялық білім беруді жүзеге асыру;

2) "педагог – модератор":

·     "педагог" біліктілігіне қойылатын жалпы талаптарға, сондай-ақ:

·     жеке психологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, балалармен жұмыс жүргізу;

·     балалармен, педагогтармен, ата-аналармен проблемалық (стандартты емес) жағдайларда жұмысты ұйымдастыру;

·     ересектердің балалармен қарым-қатынасын қамтамасыз ету және реттеу;

·     әлеуметтік бейімделудің белсенді әдістерін қолдану;

·     ата-аналар мен педагогтарға консультациялық көмек көрсету;

3) "педагог – сарапшы":

·     "педагог-модератор" біліктілігіне, сондай-ақ:

·     әр түрлі профильдер мен мақсаттардағы психологиялық диагностиканы жүргізу, балалармен жеке жұмыс жүргізу;

·     шығармашылық топты басқару, психологиялық – педагогикалық қызметтің өзекті мәселелері бойынша конференцияларға, семинарларға қатысу;

·     мектеп жасына дейінгі балаларды психологиялық қолдау бойынша ұсыныстар әзірлеу;

·     тәлімгерлікті жүзеге асыру және білім беру ұйымы деңгейінде өзінің және әріптестерінің кәсіби даму басымдықтарын айқындау, аудан/қала деңгейінде тәжірибені жинақтау;

4) "педагог-зерттеуші":

·     "педагог-сарапшы" біліктілігіне, сондай-ақ:

·     психологиялық тексеру және диагностика деректерін ескере отырып, мектеп жасына дейінгі балалармен жұмыс жасау бойынша психологиялық-педагогикалық бағдарламаларды дербес әзірлеу, психологиялық қорытынды жасау және түзету жұмыстарын жүргізу;

·     әдістемелік құралдар, Оқу-әдістемелік кешендер әзірлеу;

·     психологиялық-педагогикалық жұмысты ұйымдастырудың инновациялық тәжірибесін енгізу;

·     балаларды тәрбиелеу мен оқытуды ұйымдастыру бойынша педагогтерге көмек көрсету;

·     аудан, қала деңгейінде психологиялық - педагогикалық қоғамдастықта тәлімгерлікті жүзеге асыру және даму стратегиясын айқындау, облыс/республикалық маңызы бар қалалар және астана деңгейінде тәжірибені жинақтау;

5) "педагог-шебер":

·     "педагог-зерттеуші" біліктілігіне, сондай-ақ:

·     РОӘК-те мақұлданған, авторлық бағдарламасы болуы немесе шығарылған оқу-әдістемелік құралдардың, оқу-әдістемелік кешендердің авторы (тең авторы) болуы;

·     тәлімгерлікті жүзеге асыру және облыс/республикалық маңызы бар қалалар және астана деңгейінде кәсіби қоғамдастық желісін дамытуды жоспарлау;

·     білім беру саласындағы уәкілетті орган бекіткен республикалық және халықаралық кәсіптік конкурстардың қатысушысы болу.

Лауазымдық міндеттері

·     оқушылар мен тәрбиеленушілердің психологиялық әл-ауқатын қамтамасыз етуге және қалыпқа келтіруге, олардың әртүрлі өмірлік жағдайларда әлеуметтік-психологиялық бейімделу қабілетін дамытуға, оның ішінде девиантты мінез-құлыққа байланысты мәселелерінде көмек көрсетуге бағытталған қызметті жүзеге асырады;

·     білім алушылар мен тәрбиеленушілерге бейінді және кәсіби өзін-өзі анықтауда көмек көрсетеді;

·     білім беру ортасы жағдайында педагогтердің, ата-аналардың және өзге де заңды өкілдердің психологиялық-педагогикалық мәдениетін қалыптастырады және білім беру процесіне қатысушылар арасында толеранттылықты қалыптастыруға ықпал етеді;

·     инклюзивтілік қағидатын іске асыруға жәрдемдеседі және білім беру процесіне қатысушылардың барлығының мінез-құлқының толерантты мәдениетін қамтамасыз етеді;

·     білім алушылар мен тәрбиеленушілердің аутодеструктивті және девиантты мінез-құлықтың алдын алу бойынша жұмыс жүргізеді;

·     білім алушылар мен тәрбиеленушілердің жай-күйіне психологиялық-педагогикалық диагностика жүргізеді, психологиялық көмек көрсету үшін психологиялық-педагогикалық қорытынды мен ұсынымдар жасайды;

·     білім алушылардың ерекше білім беру қажеттіліктерін бағалауға қатысады және білім алушылардың жеке ерекшеліктері мен мүмкіндіктерін ескере отырып дамыту бағдарламаларын әзірлейді;

·     әртүрлі психологиялық проблемалары бар балаларға, оның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға консультациялар, жеке, кіші топтық және топтық дамыту сабақтары түрінде психологиялық-педагогикалық қолдау көрсетеді;

·     дарынды білім алушыларға психологиялық қолдауды жүзеге асырады;

·     білім беру іс-әрекетіндегі қиындықтарға байланысты психологиялық проблемаларды шешуде білім алушыларға, тәрбиеленушілерге, педагогтерге, ата-аналарға немесе өзге де заңды өкілдерге консультациялық көмек және психологиялық қолдау көрсетеді;

·     педагогикалық ұжымға, сондай-ақ білім алушылардың және тәрбиеленушілердің жеке және әлеуметтік даму мәселелері бойынша ата-аналарға немесе өзге де заңды өкілдерге ұсынымдар әзірлеу мақсатында ұйымдастырушылық-әдістемелік және ғылыми-әдістемелік жұмыс жүргізеді;

·     белгіленген нысан бойынша құжаттаманы жүргізеді, педагогикалық, әдістемелік кеңестердің жұмысына, ата-аналар жиналыстарын, тәрбиелеу және білім беру ұйымының жұмыс жоспарында көзделген басқа да іс-шараларды өткізу жөніндегі жұмысқа қатысады;

·     педагогика, психология және психотерапия бағыттары бойынша кәсіби құзыреттілікті үздіксіз арттырады, білім алушылар мен тәрбиеленушілерді психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу әдістері мен технологияларын қолданады;

·     Баланың құқықтарын қорғау жөніндегі конвенцияға және Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасына сәйкес жеке адамның құқықтарын қорғауға жәрдемдеседі;

·     білім алушылар мен тәрбиеленушілердің оқу-танымдық іс-әрекетіндегі қиындықтарды жеңу бойынша ұсынымдар әзірлеуді жүзеге асырады;

·     кәсіби қызмет барысында білім беру қызметінің психологиялық-педагогикалық принциптерін басшылыққа алады;

·     білім алушылардың жас ерекшеліктерін және келіп түсетін сұраныстарды ескере отырып, диагностика жүргізу үшін жол берілетін әдістер мен әдістемелерді айқындайды;

·     жалпы білім беру бағдарламаларын игерудегі психологиялық, әлеуметтік немесе физиологиялық қиындықтардың себептерін саралайды;

·     білім алушы мен тәрбиеленушінің жеке басының ерекшеліктеріне психологиялық зерттеу жүргізеді, психоэмоционалды жай-күйін және оны тұрақтандыру мүмкіндіктерін талдайды;

·     жеке немесе топтық түзету, дамыту және мотивациялық сабақтар немесе тренингтер өткізеді;

·     білім алушылар мен тәрбиеленушілердің оқу-танымдық қызметі мен әлеуметтенуіндегі өзгерістер динамикасының мониторингіне қатысады;

·     білім алушы мен тәрбиеленушінің оқу-танымдық қызметіндегі және әлеуметтенуіндегі қиындықтарды еңсеру бойынша білім беру ұйымының өз ішінде және одан тыс тиісті бейіндегі мамандармен өзара іс-қимыл жасайды.

Білуге тиіс:

·     Қазақстан Республикасының Конституциясы, Қазақстан Республикасының "Білім туралы", "Педагог мәртебесі туралы", "Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы" Заңдары және білім беру мәселелері жөніндегі өзге де нормативтік құқықтық актілер;

·     жеке тұлға психологиясы, дифференциалды балалар және жас ерекшеліктері, әлеуметтік, медициналық психология, балалар нейропсихологиясы, патопсихология, психосоматика;

·     педагогикалық этиканың нормалары;

·     дефектология, психотерапия, сексология, психогигиена, кәсіптік бағдар, мамандану және еңбек психологиясы, психодиагностика, психологиялық кеңес беру және психопрофилактика негіздері;

·     белсенді оқыту, әлеуметтік-психологиялық қарым-қатынас әдістері;

·     жеке және топтық кеңес берудің, диагностика мен баланың дамуын түзетудің заманауи әдістері,

·     еңбек заңнамасының негіздері, еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау, өртке қарсы қорғау қағидалары, санитариялық қағидалар мен нормалар.

 
 

Критерий
 

Мектепалды даярлық сыныбының педагогіне/тәрбиешісіне қойылатын талаптар

Білімі

·           "Мектепке дейінгі тәрбие және оқыту" бағыты бойынша жоғары және (немесе) жоғары оқу орнынан кейінгі және (немесе) техникалық және кәсіптік педагогикалық білім немесе "Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі" бағыты бойынша жоғары және (немесе) жоғары оқу орнынан кейінгі немесе техникалық және кәсіптік педагогикалық білім немесе педагогикалық қайта даярлығын растайтын құжат, жұмыс өтіліне талаптар қойылмайды;

·         және (немесе) біліктілігінің жоғары деңгейі болған кезде жұмыс өтілі: педагог-модератор және педагог-сарапшы үшін – кемінде 2 жыл, педагог-зерттеуші үшін – кемінде 3 жыл, педагог-шебер үшін-5 жыл;

және (немесе) біліктілігінің орта деңгейі болған кезде жұмыс өтілі: педагог-модератор үшін – кемінде 2 жыл, педагог-сарапшы үшін – кемінде 3 жыл, педагог-зерттеуші үшін-кемінде 4 жыл.

Кәсіби құзыреттілігі

Кәсіби құзыреттілікті айқындай отырып, біліктілікке қойылатын талаптар:

1) "педагог":

·         мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту әдістемесін білу;

·         жас ерекшеліктерін ескере отырып, тәрбиелеу мен оқытуда жеке көзқарасты жүзеге асыру;

·         перспективалық жоспар мен циклограмманы әзірлеу;

·         балалардың мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартында көзделген деңгейден төмен емес білім, білік және дағдыларды алуын қамтамасыз ету;

·         ата-аналармен немесе олардың орнындағы адамдармен байланысты жүзеге асыру;

·         әдістемелік жұмысқа қатысу;

·         балалардың, оның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың дамуына диагностика жүргізу;

·         білім беру ұйымы деңгейіндегі іс-шараларға қатысу;

·         кәсіби-педагогикалық диалог дағдыларын пайдалану, сандық білім беру ресурстарын қолдану;

2) "педагог-модератор":

·         "педагог" біліктілігіне қойылатын жалпы талаптарға, сондай-ақ:

·         балалардың мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартында көзделген білім, білік және дағдыларды алуын қамтамасыз ету;

·         мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту әдістемесін білу және жас ерекшеліктерін ескере отырып, оқытуда жеке тәсілді жүзеге асыру;

·         перспективалық жоспар мен циклограмманы әзірлеу;

·         инновациялық әдістер мен технологияларды қолдану;

·         аудандық, әдістемелік бірлестіктердің, семинарлардың, конференциялардың қызметіне қатысу;

·         өзінің кәсіби біліктілігін арттыру;

·         білім беру ұйымы деңгейінде тәжірибені жинақтау, білім беру ұйымы деңгейінде конкурстарға, жарыстарға қатысушылардың болуы;

3) "педагог-сарапшы":

·         педагог-модераторға қойылатын жалпы талаптарға, сондай-ақ:

·         балалардың мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартында көзделген білім, білік және дағдыларды алуын қамтамасыз ету;

·         перспективалық жоспар мен циклограмманы әзірлеу;

·         балаларды, оның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды диагностикалау тетігін пайдалану;

·         балалардың зерттеу дағдыларын дамыту;

·         балалардың аудандық, қалалық байқауларға қатысуын жүзеге асыру;

·         әдістемелік бірлестіктердің, семинарлардың, конференциялардың қызметіне қатысу;

·         өзінің кәсіби біліктілігін арттыру;

·         ұйымдастырылған оқу қызметіне талдау жасау;

·         тәлімгерлікті жүзеге асыру және кәсіби даму басымдықтарын айқындау: білім беру ұйымы деңгейінде, аудан/қала деңгейінде өзінің және әріптестерінің болуы, аудан/қала деңгейінде конкурстарға, жарыстарға қатысушыларының болуы;

4) "педагог-зерттеуші":

·         "педагог-сарапшы" біліктілігіне қойылатын жалпы талаптарға, сондай-ақ:

·         аудандық, қалалық әдістемелік бірлестіктердің, семинарлардың, конференциялардың қызметіне қатысу;

·         балалардың зерттеу дағдыларын дамыту;

·         балалардың қалалық, облыстық байқауларға қатысуын жүзеге асыру;

·         тәлімгерлікті қолдану;

·         көпшілік алдында сөз сөйлеу және аудиториямен өзара іс-қимыл жасау дағдыларын пайдалану;

·         мектепке дейінгі жастағы балаларды тәрбиелеу мен оқытудың қазіргі заманғы әдістемелерін қолдану;

·         аудан, қала деңгейінде мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту мәселелері бойынша әдістемелік әзірлемелерінің болуы;

·         ұйымдастырылған оқу қызметін зерттеу және бағалау құралдарын әзірлеу дағдыларын пайдалану, тәрбиеленушілердің зерттеу дағдыларын дамытуды қамтамасыз ету, тәлімгерлікті жүзеге асыру және аудан, қала деңгейінде педагогикалық қоғамдастықта даму стратегиясын айқындау, облыс/республикалық маңызы бар қалалар деңгейінде тәжірибені жинақтау;

·         облыс/республикалық маңызы бар қалалар деңгейінде конкурстарға, жарыстарға қатысушылардың болуы;

5) "педагог-шебер":

·         "педагог-зерттеуші" біліктілігіне қойылатын жалпы талаптарға, сондай-ақ:

·         облыстық және республикалық немесе халықаралық деңгейдегі семинарларға, конкурстарға және конференцияларға қатысу;

·         оқу бағдарламаларын, тәрбие және оқыту әдістемелерін әзірлеу дағдылары мен дағдыларын пайдалану;

·         балалардың қалалық, облыстық, республикалық конкурстарға қатысуын жүзеге асыру;

·         РОӘК-те мақұлданған, жарияланған оқулықтардың, оқу-әдістемелік құралдардың авторы (тең авторы) немесе авторлық бағдарламасы болуы тиіс;

·         жобалау дағдыларын дамытуды қамтамасыз ету;

·         тәлімгерлікті жүзеге асыру және облыс деңгейінде кәсіби қоғамдастық желісін дамытуды жоспарлау, республикалық және халықаралық конкурстарға қатысушы болу немесе республикалық және халықаралық конкурстарға қатысушыларды дайындау.

Лауазымдық міндеттері

·         Білім беру процесі кезінде балалардың өмірі мен денсаулығын сақтау үшін жағдайлар жасауды қамтамасыз етеді.

·         Мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартының талаптарына, мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспарына сәйкес сабақ кестесіне сәйкес педагогикалық процесті жүзеге асырады.

·         Балалар қызметін басқарады (ойын, шығармашылық, танымдық, қозғалыс, бейнелеу, еңбек, эксперименттік, дербес және өзгесі).

·         Заттық-дамытушылық ортаны құрады.

·         Балалардың біліктері мен дағдыларының дамуын қадағалайды.

·         Бос уақытты, спорттық іс-шараларды және өзге де шараларды ұйымдастырады және өткізеді.

·         Балалармен жұмыс жасауда тұлғаға бағытталған тәсілді жүзеге асырады.

·         Дамуында ауытқулары бар балалармен түзету қызметі саласындағы мамандарға көмек көрсетеді, жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын, оқу-әдістемелік әдебиетті зерделеу негізінде және балалардың жеке ерекшеліктерін ескере отырып, білім беру процесін жоспарлайды.

·         Мектепке түсу кезінде бірдей бастапқы мүмкіндіктерді қамтамасыз ету үшін білім беру ортасына ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар балаларды әлеуметтендіруді жүзеге асырады.

·         Балалардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, оқытудың жаңа тәсілдерін, тиімді нысандарын, әдістері мен құралдарын қолданады.

·         Білім беру ұйымдарында өткізілетін іс-шараларға (кеңестер, педагогикалық кеңестер, конкурстар және басқалар)қатысады.

·         Кәсіби құзыреттілікті арттырады.

·         Отандық және шетелдік тәжірибені зерттеу негізінде үздік тәжірибелерді зерделеумен, жинақтаумен, таратумен және енгізумен айналысады.

·         Мектепке дейінгі жастағы балаларды оқыту мәселелері бойынша ата-аналарға консультациялық көмекті жүзеге асырады.

Құжаттарды қабылдау мерзімі: 08.09.2025 ж. бастап 16.09.2025 ж. қоса алғанда

Қағаз жүзіндегі құжаттарды қабылдау кестесі: дүйсенбіден жұмаға дейін сағат 9.00-ден 18.00-ге дейінтүскі үзіліс 13.00-ден 14.00 -ге дейін.

Конкурсқа қатысуға ниет білдірген тұлға хабарландыруда көрсетілген құжаттарды қабылдау мерзімінде электрондық түрде (эл.пошта: moldir.m@bilimfoundation.org) немесе қағаз түрінде (мектеп мекенжайы бойынша) төмендегі тізімге сәйкес жіберу керек:

1) 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша қоса берілетін құжаттардың тізбесін көрсете отырып, конкурсқа қатысу туралы өтініш;

2) жеке басын куәландыратын құжат не цифрлық құжаттар сервисінен алынған электрондық құжат (сәйкестендіру үшін);

3) кадрларды есепке алу бойынша толтырылған жеке іс парағы (нақты тұрғылықты мекенжайы мен байланыс телефондары көрсетілген – бар болса);

4) Үлгілік біліктілік сипаттамаларымен бекітілген лауазымға қойылатын біліктілік талаптарына сәйкес білімі туралы құжаттардың көшірмелері;

5) еңбек қызметін растайтын құжаттың көшірмесі (бар болса);

6) "Денсаулық сақтау саласындағы есепке алу құжаттамасының нысандарын, сондай-ақ оларды толтыру жөніндегі нұсқаулықтарды бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің міндетін атқарушының 2020 жылғы 30 қазандағы № ҚР ДСМ-175/2020 бұйрығымен (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу (тізілімінде № 21579 болып тіркелген) бекітілген 075/у нысаны бойынша денсаулық жағдайы туралы анықтама;

7) психикалық, мінез-құлықтық бұзылушылықтары бар аурудың динамикалық бақылауда жоқтығы туралы анықтама;

8) наркологиялық аурудың динамикалық бақылауда жоқтығы туралы анықтама;

9) сертификаттаудан өту нәтижелері туралы сертификат немесе қолданыстағы біліктілік санатының болуы туралы куәлік (бар болса);

10) ағылшын тілі педагогтері лауазымына орналасуға кандидаттар үшін пән бойынша сертификаттау нәтижелері туралы сертификат немесе педагог-модератор немесе педагог-сарапшы немесе педагог-зерттеуші немесе педагог-шебер біліктілік санатының болуы туралы куәлікті (бар болса) немесе CELTA (Certificate in English Language Teaching to Adults. Cambridge) PASS A; DELTA (Diploma in English Language Teaching to Adults) Pass and above немесе IELTS (IELTS – айелтс) – 6,5 балл; немесе тойфл TOEFL (іnternet Based Test (іBT)) – 60-65 балл көрсеткіші бар сертификат;

11) 2, 3-қосымшаларға сәйкес нысан бойынша педагогтің бос немесе уақытша бос лауазымына кандидаттың толтырылған бағалау парағы;

12) жұмыс орнынан (педагог лауазымы бойынша), оқу орнынан ұсыным хат.

 

ЖОҒАРЫДА КӨРСЕТІЛГЕН ҚҰЖАТТАРДЫҢ БІРЕУІНІҢ БОЛМАУЫ КАНДИДАТҚА ҚҰЖАТТАРДЫ ҚАЙТАРУ ҮШІН НЕГІЗ БОЛЫП ТАБЫЛАДЫ

 

 

 

 

1-қосымша

 

«Қызылжар Абай орта мектебі» КҚ

 

 

 (кандидаттың  аты-жөні)

 

_____________________________________

 

 

ЖСН, лауазымыжұмыс орны,

тұрғылықты мекен-жайы,

тіркелген мекен-жайы.телефон нөмірі



Өтініш

Мені ________________________________________________________________________________

             (білім беру ұйымдарының атауы, мекенжайы (облыс, аудан, қала\ ауыл)

__________________________________________________________________________________бос/уақытша бос лауазымына орналасуға арналған конкурсқа жіберуіңізді сұраймын.

 

Қазіргі кезде__________________________________________________________________________

                    (лауазымы, ұйымның атауы, мекенжайы (облыс, аудан, қала \ ауыл)

жұмыс істеймін.

Өзім туралы келесі мәліметтерді хабарлаймын:

Білімі: жоғары немесе жоғары оқу орнынан кейінгі, техникалық және кәсіптік

 

Оқу орнының атауы

Оқу кезеңі

Диплом бойынша мамандығы

 

 

 

Біліктілік санатының болуы (болған жағдайда берілген (расталған) күні):

__________________________________________________________________

Жұмыс өтілі:

Жалпы

Педагогикалық

Мемлекеттік қызмет өтілі

Мамандығы бойынша (кәсіпкерлік субъектілерінің мамандары үшін)

Осы білім беру ұйымында, оның ішінде атқаратын лауазымында

 

 

 

 

 

Мынадай жұмыс нәтижелерім бар: ______________________________________

Марапаттары, атақтары, дәрежесі, ғылыми дәрежесі, ғылыми атағы, сондай-ақ қосымша мәліметтер (бар болса) ________________________________________

"Дербес деректер және оларды қорғау туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 8-бабының 1-тармағына сәйкес менің дербес деректерімді дербес деректерді өңдеу мақсаттарына сәйкес келетін кез келген заңды тәсілдермен (фото, видео, оның ішінде автоматтандыру құралдарын пайдалана отырып немесе мұндай құралдарды пайдаланбай дербес деректердің ақпараттық жүйелерінде пайдалану үшін) өңдеуге келісім беремін.

Мен келісемін ___________________________________________________

                                                         (Т.А.Ә. (бар болса)) (қолы)

 

 

 

 

"____"______________20___жыл __________ /қолы/

Қосымша №2

 

Педагог бос немесе уақытша бос лауазымына өтілі бар кандидаттың бағалау парағы

 

__________________________________________________________________
(Т.А.Ә. (бар болса))

Өлшемшарттар

Растайтын құжат

Балл сандары

(1-ден 30-ға дейін)

1.

Білім деңгейі

Білімі туралы дипломның және дипломға қосымшаның көшірмелері

Техникалық және кәсіптік – 1 балл

Жоғары – 2 балл

Жоғары үздік – 3 балл

2.

Ғылыми атағы/ ғылыми дәрежесі/ дәрежесі

Білімі туралы дипломның және дипломға қосымшаның көшірмелері/ ғылыми атағын/ ғылыми дәрежесін/дәрежесін беру туралы аттестат

PhD докторы – 15 балл

Ғылым докторы, Ғылым кандидаты, профиль бойынша докторы – 10 балл

Педагогикалық бағыты бойынша магистрі – 5 балл

3.

Біліктілік санаты

Куәлік, басқа құжат

Педагог- 2 балл

Педагог-модератор – 3 балл

Педагог-сарапшы – 5 балл

Педагог-зерттеуші – 7 балл

Педагог-шебер – 10 балл

Басшының үшінші біліктілік санатындағы орынбасары – 5 балл

Басшының екінші біліктілік санатындағы орынбасары – 6 балл

Басшының бірінші біліктілік санатындағы орынбасары – 7 балл

4.

Әкімшілік және әдістемелік қызметтегі жұмыс тәжірибесі

Еңбек кітапшасы/еңбек қызметін алмастыратын басқа да құжат

Әдіскер, лауазымдағы жұмыс өтілі кемінде 2 жыл- 2 балл

Әдіскер, лауазымдағы жұмыс өтілі төрт жылдан көп – 3 балл

Директордың орынбасары, лауазымдағы жұмыс өтілі кемінде 2 жыл- 3 балл

Директордың орынбасары, лауазымдағы жұмыс өтілі төрт жылдан көп – 4 балл

Директор, лауазымдағы жұмыс өтілі кемінде 2 жыл – 4 балл

Директор, лауазымдағы жұмыс өтілі 4 жылдан көп – 5 балл

5.

Бұрынғы жұмыс орнынан (педагог лауазымы бойынша) ұсыным хат

Ұсыным хат (педагог лауазымы бойынша соңғы жұмыс орнынан)

Оң ұсыным хаттың болуы – 3 балл

6.*

Соңғы 3 жылдағы кәсіби жетістіктерінің көрсеткіштері

- олимпиадалар мен конкурстар жеңімпаздарының дипломдары, грамоталары, білім алушылардың ғылыми жобалары;

- олимпиадалар мен байқаулар жеңімпаздарының дипломдары, грамоталары

1) қалалық/аудандық олимпиадалар мен конкурстардың жеңімпаздары – 0,5 балл

облыстық – 1 балл, республикалық – 2 балл, халықаралық – 3 балл;

2) ғылыми жобалар: қалалық/аудандық – 0,5 балл,

облыстық – 1 балл, республикалық – 2 балл, халықаралық – 3 балл;

3) "Үздік педагог" конкурсына қатысушы – 1 балл;

4) "Үздік педагог" конкурсының жеңімпазы – 5 балл.

7.

Қоғамдық-педагогикалық қызметі

Қоғамдық-педагогикалық қызметін растайтын құжат (бұрыңғы жұмыс)

Тәлімгер – 0,5 балл;

Әдістемелік бірлестігінің басшысы – 2 балл;

8**.

Курсқа дайындық

- пәндік даярлық сертификаттары;

- цифрлық сауаттылық сертификаты,

ҚАЗТЕСТ немесе QAZAQ RESMI TEST;

IELTS;

TOEFL;

DELF сертификаттары;

Goethe Zertifikat, "Python тілінде бағдарламалау негіздері" бағдарламалары бойынша оқыту, "Microsoft"

Курсера жұмыстарына оқыту

Халықаралық курстар:

TEFL Cambridge

"CELTA

(Certificate in Teaching English to Speakers of Other Languages)"

CELT-P (Certificate in English Language Teaching – Primary)

DELTA (Diploma in Teaching English to Speakers of Other Languages)

CELT-S (Certificate in English Language Teaching – Secondary)

"TKT

Teaching Knowledge Test"

Certificate in EMI Skills (English as a Medium of Instruction)

Teacher of English to Speakers of Other Languages (TESOL)

"TESOL"

Certificate in teaching English for young learners

International House Certificate in Teaching English as a Foreign Language (IHC)

IHCYLT – International House Certificate In Teaching Young Learners and Teenagers

Becoming a Better Teacher: Exploring Professional Development

Assessment for Learning: Formative Assessment in Science and Maths Teaching

Online Teaching for Educators: Development and Delivery

Educational Management

Key Ideas in Mentoring Mathematics Teachers

Курсы на платформе Coursera, Futute learn

Teaching Mathematics with Technology

Special Educational Needs

"Developing expertise in teaching chemistry"

біліктілікті арттыру ұйымдары іске асыратын білім беру саласындағы уәкілетті органмен келісілген бағдарламалар бойынша біліктілікті арттыру курстары – 0,5 балл (әрқайсысы бойынша жеке)

Барлығы:

 

 

* 6-тармақта жеңімпаздар санына қарамастан, соңғы 3 (үш) жылдағы олимпиадалар мен конкурстардың әрбір деңгейі (қалалық/аудандық) бойынша 0,5 балл ескеріледі, облыстық олимпиадалар мен конкурстардың жүлдегерлері – 1 балл, республикалық – 2 балл, халықаралық – 3 балл;

ғылыми жобалар: қалалық/аудандық – 1 балл, облыстық – 1 балл, республикалық -2 балл, халықаралық – тиісінше 3 балл;

республикалық олимпиадалар мен конкурстардың жүлдегерлері – 3 балл.

 

** 8-тармақта соңғы 3 (үш) жылдағы біліктілікті арттыру ұйымдары іске асыратын білім беру саласындағы уәкілетті органмен келісілген бағдарламалар бойынша біліктілікті арттыру курстары – 0,5 балл (әрқайсысы бойынша жеке).

 

Қосымша №3

 

Педагогтің бос немесе уақытша бос лауазымына өтілі жоқ кандидаттың бағалау парағы

 

_______________________________________________________________________
Т.А.Ә. (бар болса)

Өлшем шарттар

Растайтын құжат

Балл сандары

1.

Білім деңгейі

Білімі туралы дипломның және дипломға қосымшаның көшірмелері

Техникалық және кәсіптік – 1 балл

Техникалық және кәсіптік үздік – 2 балл

Жоғары – 3 балл

Жоғары үздік -4 балл

2.

Ғылыми атағы/ ғылыми дәрежесі/ дәрежесі

Білімі туралы дипломның және дипломға қосымшаның көшірмелері/ ғылыми атағын/ ғылыми дәрежесін/дәрежесін беру туралы аттестат

PhD докторы – 15 балл

Ғылым докторы, ғылым кандидаты, профиль бойынша докторы – 10 балл

Педагогикалық бағыты бойынша магистрі – 5 балл

3.

Сертификаттаудан өту нәтижелері

Сертификат

50 % – 2 балл

60-80 % – 4 балл

80-100% – 6 балл

4.

Педагогикалық/ кәсіби практика нәтижелері

Білімі туралы дипломға қосымша

"3" – 2 балл

"4" – 3 балл

"5" – 4 балл

5.

Оқу орнынан ұсыным хат

Ұсыным хат

Оң ұсыным хаттың болуы – 3 балл

6.

Волонтерлік жұмысқа қатысу

Қатысу құжаты

1 балл

7.

Педагогикалық қызмет туралы жарияланымы бар интернет бетін, әлеуметтік желіде парақшаларын жүргізу (авторлық ғылыми жобалар, сабақтар, семинарлар)

Сілтемелер

1 жылға дейін -1 балл

1 жылдан 3 жылға дейін -2 балл

3 жылдан жоғары -3 балл

8.

Жазғы лагерьлердің жұмысына қатысу

Қатысу құжаты

2 балл

9.

Оқу орындары бойынша конкурстарға қатысу (ғылыми жобалар, шығармашылык және т.б.)

Қатысу құжаты

Әрбір қатысқаны үшін 1 балл, бірақ 4 балдан аспайды

10.

ҚАЗТЕСТ немесе QAZAQ RESMI TEST; IELTS; TOEFL; DELF; Goethe Zertifikat сертификаттары, "Python бағдарламаның негіздері", "Microsoft-та жұмыс істеуге үйрету" бағдарламалары бойынша оқыту

Курсера

Халықаралық курстар:

TEFL Cambridge "CELTA (Certificate in Teaching English to Speakers of Other Languages)"

CELT-P (Certificate in English Language Teaching – Primary)

DELTA (Diploma in Teaching English to Speakers of Other Languages)

CELT-S (Certificate in English Language Teaching – Secondary)

TKT"Teaching Knowledge Test

Certificate in EMI Skills (English as a Medium of Instruction)" Teacher of English to Speakers of Other Languages (TESOL)

"TESOL"

Сертификат

1 балл (әрқайсына бөлек)

Барлығы: